03:12

Początek, czyli co tu znajdziecie, kim jestem i czemu ta strona?




































Nadszedł długo wyczekiwany przeze mnie moment. Przymierzałam się do tego już od jakiegoś czasu i teraz wszystko dopięte jest na ostatni guzik.

Witam w mojej Pracowni Salvia! To Pracownia Architektury Krajobrazu, a przede wszystkim Przestrzeń dla Was!

Stworzony dla Was blog jest....
...takim subiektywnym skrawkiem internetowej przestrzeni, w którym znajdziecie:
- praktyczne poradniki (w internecie masa jest różnych informacji o ogrodach i roślinach, tutaj pokazywać będę te najważniejsze i najbardziej potrzebne),
- relacje z zielonych podróży (zieleń to nie tylko nasz ogród, zaproszę Was w różne zielone zakątki, w które warto się wybrać) oraz
- aktualności (tu zobaczycie m.in. najświeższe projekty).

Pokażę Wam:
- i jakie są najnowsze trendy.

Nauczymy się razem wielu nowych rzeczy i pooddychamy świeżym powietrzem. A przede wszystkim… Przekonam Was, że natura to nasze zielone lekarstwo!  

Serdecznie zapraszam!




Kim jestem? Czemu ta strona? Jaka ma być dla Ciebie Twoja przestrzeń?
Więcej odpowiedzi na te pytania znajdziecie znajdziecie w zakładce "o mnie" oraz w kolejnych artykułach. Czemu taka nazwa? Tego dowiesz się w kolejnym poście.

I na koniec wszystkie linki Salvii w jednym miejscu (te i inne znajdziecie w zakładce "linki") :
Pracownia Architektury Krajobrazu Salvia
Moja oficjalna strona - Pracownia Salvia,
Facebook - Pracownia Salvia,
Pinterest - Pracownia Salvia


Do zobaczenia wkrótce!

P.S. A teraz dosyć gadania, chodźmy w jakieś zielone miejsce!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Copyright © 2016 Salvia , Blogger